АЗБУЧНОТО ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО ( A to Z bookish survey)

Моят Instagram профил може да намерите тук.

 

Здравейте! Открих това предизвикателство преди малко и ми допадна много,затова реших да го направя 🙂

 

 

1. A като Author: Автор, от когото имаш най-много книги.

 

Това определено е Дж. К. Роулинг- притежавам всички книги за Хари + илюстрованото издание на „Хари Потър и философският камък“.

 

 

2. B като Best: Най-доброто продължение.

 

„Кралица на сенките“ от Сара Дж. Маас… тази книга ме остави без думи,буквално.

 

 

3. C като Currently reading: Коя  е книга,която четеш в момента?

 

„Двор от мъгла и ярост“,отново от Сара Дж. Маас 🙂 Мнооого ми харесва 🙂

 

 

4. D като Drink of Choice While Reading: Какво пиеш,докато четеш?

 

Кафе,кафе,кафее!

 

 

5. E като E-reader or Physical Book?: Предпочиташ да четеш книги на хартиен носител или електронни книги?

 

Всичките ми книги са на хартия,не харесвам електронните книги. Предпочитам да усещам книгата в ръцете си,да разгръщам страниците… чувството е съвсем различно 🙂

 

 

6. F като Fiction: С кой герой от книга би излизал в гимназията?

 

Хърмаяни Грейнджър- тя е изключително умно момиче,но също така е много забавна и смятам,че би била добра компания 🙂

 

 

7. G като Glad you gave this book a chance: На коя книга си доволен, че си дал шанс?

 

„Стъкленият трон“ – не очаквах поредицата да ми хареса толкова,дори напротив- мислех си,че няма да ми допадне изобщо…сега е една от любимите ми и нямам търпение да разбера какво ще се случи 🙂

 

 

8. H като Hidden Jem Book: Коя книга за теб е като истинско бижу?

 

По принцип всички, но книгата,която пазя като писано яйце е илюстрованото ми издание на „Хари Потър и философският камък“… никой освен мен не може да я пипа!

 

 

9. I като Important: Важен момент в живота ти на читател.

 

Може би най-важният ми момент като читател е първата поредица,която прочетох и ме превърна в такъв,а именно“ Хрониките на Спайдъруик“-обожавам я!

 

 

10. J като Just finished: Книга, която току-що си приключил.

 

„Хари Потър и огненият бокал“- има ли нужда да обяснявам изобщо колко много ми хареса?!

 

 

11. K като Kinds of Books You Won’t Read: Какви литературни жанрове не четеш?

 

Няма жанр,който да не чета-чета всичко,стига да ми харесва историята 🙂

 

 

12. L като Longest Book You’ve Read: Коя е най-дългата книга, която си чел?

 

„Кралица на сенките“- книгата е 712 страници,но я прочетох много,много бързо и дори не ги усетих.

 

 

13. M като Major Book Hangover Because Of: Коя книга ти е дала усещане за свръхдоза?

 

„Сойка-присмехулка“,част трета от „Игрите на глада“.. дълго след това не можех да хвана книга..

 

 

14. N като Number of Bookcase You Own: Колко библиотеки за книги имаш?

 

Имам една библиотека,на която стоят всичките ми 60 книги 🙂

 

 

15. O като One Book You Might Have Read Multiple Times: Има ли книга, която си чел повече от веднъж?

 

„Хари Потър и философският камък“-нямам представа колко пъти съм я препрочитал,но никога няма да ми омръзне 🙂

 

 

16. P като Preferred Place To Read: Къде предпочиташ да четеш?

 

На леглото си,с чаша кафе до мен и листчета,с които да си отбелязвам важни или интересни моменти от книгата,както и цитати 🙂

 

 

17. Q като Quote that inspires you/give you all the feels from a book you’ve read: Цитат от книга, който те вдъхновява?

 

– Обичам те- прошепна той и ме целуна по челото. – С всички твои бодли.

 

 

18. R като Reading Regret: За какво съжаляваш като читател?

 

Няма нещо,за което да съжалявам като читател 🙂

 

 

19. S като Series You Started And Need To Finish(all books are out in series): Коя незавършена от теб поредица искаш да прочетеш?

 

„Реликвите на смъртните“ от Касандра Клеър- прочетох първата книга и спрях,не знам защо…но трябва да я прочета!

 

 

20. T като Three of Your All-Time Favorite Books: Кои са  твоите три любими книги?

 

Този въпрос е изключително труден за мен,но… може би „Хари Потър и философският камък“, „Кралица на сенките“ и „Двор от рози и бодли“.

 

 

21. U като Unapologetic Fan for: Непростим фен на...

 

Фентъзи романите- обожавам,обожавам,обожавам!

 

 

22. V като Very Excited For This Release More Than All The Others: Коя е книгата, чието излизане очакваш с нетърпение?

 

Петата книга от поредицата „Стъкленият трон“,а именно „Empire of storms“- нямам никакво търпение и искам книгата СЕГА!

 

 

23. W като Worst Bookish Habit: Кой е най-лошият ти книжен навик?

 

Чета повече от една книга едновременно- по този начин не мога да се насладя напълно на историите…вече се старая да не го правя,и мисля,че ми се получава 🙂

 

 

24. X като X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book: Посочи книга номер 27 на най-горният си рафт, започвайки от ляво надясно.

 

„Огнената наследница“, книга трета от „Стъкленият трон“ 🙂

 

 

25. Y като Your Latest Book Purchase: Коя е последната книга, която си купи?

 

„Светлината,която не виждаме“ от Антъни Доер и „Кралицата на Тиърлинг“ от Ерика Йохансен 🙂

 

 

26. Z като ZZZ-snatcher book (Last Book That Take You WAY Late): Коя е последната книга, която те е държала буден до късно?

 

„Игрите на глада“- почти не спах,за да прочета книгата 🙂

 

 

Надявам се отговорите ми да са ви били интересни 🙂

Вашият коментар

