Моят Instagram профил може да намерите тук.

 

Здравейте! Днес ще правя един доста интересен таг, в който бях тагнат от невероятната Рали, за което много благодаря, а аз от своя страна тагвам Айше, както и всеки, който има желание да направи тага!

1. Книга, която би накарал всеки да прочете

Със сигурност отговорът ми тук няма да изненада никого – Хари Потър, разбира се! За мен това е невероятна поредица, която всеки трябва да е прочел поне веднъж!

2. Част от направата на книгата, която ти не харесваш и би променил/премахнал

С удоволствие бих премахнал стикерите по кориците – изключително неприятно ми е, когато видя стикер върху някоя красива корица…Идеалните примери за това са „Светлината,която не виждаме“ от Антъни Доер, както и „Завръщането“ от Майкъл Пунке.

3.Автор, който би искал да пише всички книги

Авторите, които харесвам са много, така че не мога да си избера един, който да пише всички книги, защото това изключва всички други мои любимци!

4.Книга, която бихте занесли в „книжното мазе“, за да освободите място за нова на рафта.

Тук ще повторя Рали.. книгата, с която бих се разделил определено ще бъде „Здрач“ –  с нищо не успя да ме впечатли тази книга. Разбирам защо има толкова много фенове, но просто не е за мен.

5. Художник, който би искал да илюстрира всички корици.

И за този въпрос нямам отговор – честно казано няма корица на рафта ми, която да не ми харесва, а те определено не са от един и същ художник, така че…

6. Лице на литературен герой, което би сложил на парите.

 Без да се замислям-това на Селена Сардотиен.

7.Книга на 2016 година от до момента на прочетените.

„Двор от мъгла и ярост“ от Сара Дж. Маас…Ами много ми хареса, пък!

Надявам се отговорите ми да са ви харесали!

 

2 thoughts on “Властелинът на книгите (TAG)

Вашият коментар

