Моят Instagram профил може да намерите тук.

 

Здравейте! Днес искам да споделя с вас нещо много вълнуващо за мен, а именно…

Получих наградата си! Някои от вас може би знаят, че участвах в конкурса на издателство „Егмонт“, в който просто трябваше да направиш снимка, с която да покажеш колко много обичаш историята за Хари.. и аз го направих. Снимката ми може да видите тук.

Наградата е цялата поредица с нови корици! Можете да си представите колко много се радвам, нали?!

Абсолютно всяка една от тях е много, много красива… направих няколко опита да си избера една корица, която да ми е любима, но без успех.. всичките са ми любими! Искам искрено да благодаря на прекрасните хора от „Егмонт“ за предоставената възможност, както и за коректността им. А сега нека ви покажа кориците, за да им се насладите 🙂

BeFunky Collage

BeFunky Collage1

BeFunky Collage2

BeFunky Collage3

BeFunky Collage4

BeFunky Collage5

BeFunky Collage6

Кориците отзад са също толкова красиви, колкото и отпред… перфектни са.

IMG_20160811_115227

Благодаря още веднъж на прекрасните „Егмонт“.. а сега отивам да чета 🙂 Приятен ден!

 

4 thoughts on “Хари Потър?! Ооо, да!

Вашият коментар

