Моят Instagram профил може да намерите тук.

 

Здравейте! Днес ще направя един много интересен таг, който видях от прекрасната Криси, и тагвам Рали, както и всеки друг, който има желание да го направи!

 

1. Коя е последната книга, която маркира като прочетена?

„Морето на чудовищата“ е последната книга, която маркирах като прочетена, и адски много ми хареса, дори бих казал, че ми хареса мааалко повече от първата.

2. Коя е книгата, която четеш в момента?

В момента чета третата книга от поредицата за Пърси Джаксън и боговете на Олимп, а именно „Проклятието на титана“, и засега много ми харесва!

3. Коя беше книгата, която добавихте последно към списъка си за четене?

„Six of Crows“ на Лий Бардуго.. стискам палци да я видим скоро на български.

Резултат с изображение за six of crows

4. Коя е следващата книга, която сте запланували да прочетете?

Всъщност, книгите са две. Едната е, разбира се, „Битката при лабиринта“, а другата е „Крадецът на книги“.

BeFunky Collage

5. Използваш ли системата за оценяване в Goodreads?

Да, абсолютно винаги оценявам прочетените от мен книги, но понякога ми е доста трудно да преценя колко звезди точно да дам.

 

6. Изпълни ли своето читателско предизвикателство?

Все още не- прочел съм 18 книги, а желаният брой прочетени книги от мен са 30.

 

7. Имаш ли wish list?

Имам, да, но не е в Goodreads. Записвам си заглавията на книгите, които искам да прочета в тефтер.

 

8. Коя е следващата книга, която планираш да си купиш?

Не знам колко от вас знаят, но на 27 август (събота) издателство „Сиела“ правят страхотно намаление на своите книги, затова мисля да се възползвам и да си купя „Звезден полет“ на Мелиса Ландърс, а може и още някоя, знам ли…

9. Имаш ли любими цитати, които обичаш да споделяш?

Има цитати, които са ми харесали, но не си ги отбелязвам по никакъв начин, и не ги споделям… скоро мисля да променя това.

 

10. Кой е любимият ти автор?

Дж. К. Роулинг и Сара Дж. Маас са любимите ми автори, но това предполагам не изненадва никого.

 

11. Присъединил ли си се към някакви групи?

Да, присъединил съм се към една, но не я следя.

 

12. Колко рафтчета имаш в Goodreads?

Имам обикновените три рафтчета с прочетените книги,тези, които чета в момента, и с тези, които искам да прочета, както и още едно с книгите, които притежавам.

Вашият коментар

