Моят Instagram профил може да намерите тук.

 

Пак правя таг,да .. ами обичам таговете! Благодаря много на Рали за тага!

 

1.Изгревът на лятото: Книга, която нямаше търпение да прочетеш през лятото?

Определено „Илумине“ … просто нямах никакво търпение да хвана книгата и да я прочета, и мноого ми хареса.. ако все още не сте я прочели, какво чакате?

 

b22dcbc2-7dca-40cb-865a-db05be655bc4

 

2. Прекалено топло, за да изляза: Книга, заради която прекара целият ден вкъщи

„Кралица на сенките“ ме накара да стоя вкъщи цял ден, без да се отделям от нея.. ами Сара Дж. Маас е велика, нямам какво друго да кажа!

 

97895427172491458117505

 

3. Летен плажен бар: Най-динамичната и пълна с обрати книга, заради която би избрал да прекараш вечерта вкъщи, вместо да излезеш навън с приятели.

 „Двор от мъгла и ярост“ от прекрасната Сара Дж. Маас … всеки, който е прочел книгата знае за какво говоря.. ако все още има някой, който не е прочел поредицата, изпуска много, наистина.

 

Court2_Cover.indd

 

4. Летен road trip: Книга, която чете в колата по време на ваканция

„Проклятието на титана“ от Рик Риърдън. Не очаквах да харесам поредицата, мислех, че няма да ми хареса въобще, но ето, сега започвам четвъртата книга и обожавам историята за Пърси!

 

 

5. Студена лимонада: Книга, която в началото не ти хареса, но в която постепенно се влюби.

Първата книга от поредицата „Пърси Джаксън и боговете на Олимп“ – „Похитителят на мълнии“. Бях скептично настроен към книгите, но реших да им дам шанс именно заради Рали, и много се радвам, че го направих. Това вече е една от любимите ми поредици!

 

IMG_20160814_170344

 

6. Охлаждащ Starbucks :  Книга подходяща повече за студени пролет, есен, зима.

Може би „Часът на чудовището“ не беше особено подходяща за лятото, поне според мен, защото е доста тъжна и мрачна, но пък много се радвам, че я прочетох и много я харесвам!

 

Резултат с изображение за часът на чудовището

 

7. Слънчево изгаряне: Книга, която прочете през лятото и определено не ти хареса.

Ами няма такава! Всички книги, които прочетох през лятото ми харесаха, за което много се радвам, разбира се!

 

8. Слънчасване: Книга, от която очакваше повече и ти беше трудно да завършиш.

И за този въпрос нямам отговор, защото очакванията ми за всички книги бяха покрити напълно!

9. Диня и пъпеш: Книга, която ти разкри сочни тайни и те остави без думи.

Отново идва ред на моята любимка Сара Дж. Маас! Случилото се в „Кралица на сенките“  и в“Двор от мъгла и ярост“ме накара буквално да гледам в една точка за доста дълъг период от време.

10. Дъжд и хамак: Любимият цитат, който прочете и те накара да философстваш.

Не си вадя цитати от книги, колкото и да ми харесват, не знам защо. Затова нямам такъв, философствам си веднага след като съм прочел цитата, който ми е направил впечатление.

11. Златно слънце: Най-слънчевата и лятна корица, на която попадна

Какво по – лятно от „Летни дни и летни нощи“ ?

 

IMG_7943

 

12. Лятна любов: Книга, която би препоръчал отново и отново заради емоцията която носи.

„Двор от мъгла и ярост“ за тези, които са прочели първата книга от поредицата, а за тези, които не са, препоръчвам „Двор от рози и бодли“, разбира се!

13. Залезът на лятото: Книгата с най-красив финал

„Кралица на сенките“.. не знам как ще дочакам петата книга, наистина.

 

Това бяха моите отговори, надявам се да са ви харесали!

 

2 thoughts on “End Of Summer Book Tag

Вашият коментар

