Моят Instagram профил може да намерите тук.

 

Здравейте! Днес реших да споделя с вас всички книги, които все още не съм прочел, но много искам. Нека да започваме!

1.“Реликвите на смъртните“ от Касандра Клеър

 

Резултат с изображение за реликвите на смъртните

Всъщност не съм чел нищо от Касандра.. да,знам. Рали доста ми се кара, че все още не съм започнал нейните книги, но скоро мисля да поправя тази грешка!

 

2.“Дивергенти“ от Вероника Рот

 

Резултат с изображение за дивергенти

Отдавна искам да прочета поредицата, но фактът, че ме спойлнаха как свършва третата книга определено не ми помага особено. Все пак смятам да прочета книгите, но не знам кога ще се случи.

 

3.“Академия за вампири“ от Ришел Мийд

 

Чувал съм единствено хубави неща за поредицата и много искам да прочета книгите, но не знам защо все още не съм..

 

4.“Игра на тронове“ от Джордж Р. Р. Мартин

 

Резултат с изображение за игра на тронове книга

При тези книги проблемът може би е големината им. Определено ме притеснява броя на страниците на книгите, но все някога ще ги прочета, защото знам, че ще ги обикна!

 

5.“Крадецът на книги“ от Маркъс Зюсак

 

Резултат с изображение за крадецът на книги

Нямам оправдание, наистина. За тази книга съм чувал или хубаво, или нищо. Съвсем скоро смятам да прочета книгата, обещавам!

 

6.“Друговремец“ от Диана Габалдон

 

Резултат с изображение за друговремец

Знам, че книгата е прекрасна.. знам, че всички я обичат.. и знам, че аз също ще я харесам, но фактът, че останалите книги не са издадени ме притеснява. Разбрах, че може би ще се издадат и на български, което ме радва, но ще изчакам, преди да започна, за да не ме е яд после! Ако някой знае дали ще бъдат издадени със сигурност, моля да напише коментар под поста!

 

7.“Паднали кралства“ от Морган Роудс

 

Резултат с изображение за паднали кралства

Сигурен съм, че тази поредица ще ми стане една от любимите, но на български има само три книги, а на английски са повече.. което доста ме притеснява. Бих се радвал, ако някой,който знае нещо по въпроса за издаването на останалите книги, коментира.

 

8.“Създадена от дим и кост“ от Лейни Тейлър

 

Резултат с изображение за създадена от дим и кост

Всичко около тази книга ми се струва прекрасно, а и е любимата поредица на една от любимите ми буктюбърки.. дори и аз не знам защо все още не съм я прочел.

 

Това са всички книги, за които се срамувам, че все още не съм прочел ( или поне за тези, за които се сещам в момента). Стивън Кинг няма да го включа, защото той има много книги, а аз не съм прочел нито една! Списъкът с тях щеше да стане доооста дългичък.

4 thoughts on “Книгите, които все още не съм прочел

  1. MBG Books казаха, че планират издаването на останалите книги от „Паднали кралства“, но в момента имат други книги, които са по-напред в издателския им план. Прочетох издадените три книги съвсем наскоро и все още не мога да се отърся от майсторството на Морган Роудс. Наистина си заслужават. 🙂

    Like

      1. Да, разбирам те. Нямам търпение за четвъртата книга от поредицата – поредната агонично чакана книга. Може би наистина най-добре ще е да изчакаш да преведат цялата поредица и тогава да се впуснеш в поредното приключение. 🙂

        Like

Вашият коментар

