Моят Instagram профил може да намерите тук.

Здравейте! Днес реших да направя този интересен таг, за да разберете как обичам да чета аз!

 

1.Имаш ли определено място за четене вкъщи?

Имам, да, и това е моето легло. Винаги чета там.

 

2.Книгоразделител или случайно парче хартия?

Абсолютно винаги използвам книгоразделител, независимо дали ще е този, който върви с книгата, или някой от моите.

 

3.Можеш ли просто да спреш да четеш или спираш след като дочетеш главата/ определен брой страници?

Не мога да спра просто така. Трябва да си дочета страницата, но ако ми остава малко, довършвам главата.

 

4.Храниш ли се/ пиеш ли нещо, докато четеш?

По принцип избягвам да има нещо около мен, с което мога да нацапам книгата, но ако си позволя да имам нещо такова, е или вода, или кафе.

 

5.Слушаш ли музика/ гледаш ли телевизия, докато четеш?

Не, разсейват ме. За да чета, около мен трябва да е пълна тишина.

 

6. Една книга или няколко едновременно?

По принцип се старая да чета по една книга, за да вникна в историята и да мисля само за нея, но понякога ми се случва да чета и няколко.

 

7.Четеш вкъщи или навсякъде?

Главно вкъщи, защото, както казах, шумът ме разсейва.

 

8.Четеш на глас или наум?

Винаги чета наум, странно ми е да чета на глас.

 

9. Четеш ли всичко или понякога пропускаш страници?

Чета всичко, дори и скучните описания, за да не пропусна нещо, което може да е важно.

 

10. Пишеш ли в книгите си?

Не, никога, пазя книгите си много.

 

11. Кого тагваш?

Тагвам Рали и Алекс и Райс.

 

 

Надявам се тагът да ви е харесал!

 

Вашият коментар

