Моят Instagram профил може да намерите тук.

 

Моята Facebook страница може да намерите тук.

 

Здравейте! Ето ме пак, с още един таг! Тагът е много интересен, поне според мен, и ще се радвам да видя отговорите на Рали, Теми, Стефи, както и на Мери! Нека да започваме с въпросите!

 

1.Коя книга е на нощното ти шкафче?

„Последният олимпиец“, петата и последна книга от поредицата „Пърси Джаксън и боговете на Олимп“ … изключително тъжно ми е, че това е краят на тази уникална поредица, но какво пък – нали има и още поредици на Риърдън, които ще бъдат също толкова добри, сигурен съм!

 

 

2. Коя беше последната наистина добра книга, която прочете?

Труден въпрос, наистина. Не мога да избера една, затова избирам две – „Битката за Лабиринта“ и „Двор от мъгла и ярост“. Определено са книги, които трудно могат да бъдат забравени!

 

BeFunky Collage.jpg

 

3. Ако можеш да се срещнеш с един автор – мъртъв или жив – кой би бил той? Какво би искал да знаеш?

Без да се замислям – Сара Дж. Маас! Тази година открих авторката (срам,знам) и определено успя да ми влезе под кожата! Това, което бих искал да знам едва ли ще изненада някого – какво ще се случи в третата книга от поредицата „Двор от рози и бодли“ ?!

 

Резултат с изображение за sarah j maas

 

4.  Кои книги на рафта ти може да ни изненадат?

Не мисля, че имам нещо толкова странно на рафта си.. може би поредицата „Хрониките на Спайдъруик“ може да изненада някого, тъй като това е детска поредица, но тя е изключително важна за мен, защото това са едни от първите книги, които съм прочел и които ме запалиха по четенето.

 

Резултат с изображение за хрониките на спайдъруик

 

5. Как организираш своята библиотека?

Книгите ми са подредени по размер. Голяма занимавка е, докато подредиш книгите по големина, но пък много ми харесва!

 

6. Коя е книгата, която си имал намерение да прочетеш, но все още не си? Чувстваш ли се неудобно, че все още не си прочел някоя книга?

Книгата, за която все нямам време е „Алена кралица“ . Не знам защо, но всеки път, когато искам да я започна, се появява нова книга, която ми се струва една идея по – интересна. А истински срам изпитвам от факта, че все още не съм прочел нищо на Стивън Кинг…

 

Резултат с изображение за алена кралица

 

7.Разочарование, надценена или просто лоша: коя е книгата, която си мислел, че ще харесаш, но не си? Коя е последната книга, която не успя да завършиш?

Моето най – голямо разочарование е „Домът на мис Перигрин за чудати деца“. Очаквах много повече от тази книга, и бях сигурен, че ще ми хареса, но всъщност просто нямах търпение да свърши.

 

Резултат с изображение за домът на мис перигрин за чудати деца

 

За вторият въпрос : няма такава. Не обичам да оставям книга, без да съм я прочел, колкото и скучна да ми е тя.

 

8 Какъв тип истории те влекат? Кои истории избягваш?

Определено фентъзи историите, изпъленени с екшън и напрежение са ми любими. А тези, които избягвам… ами, романтика. Не обичам такива книги.

 

9. Ако можеш да задължиш президента да прочете една книга, коя би била тя?

„Двор от рози и бодли“ на Сара Дж. Маас. После сам ще поиска останалите книги на Маас, сигурен съм.

 

 

10.Коя е следващата книга, която планираш да прочетеш?

След като свърша с Пърси, смятам да започна „Гневът и зората“, защото буквално всеки ми казва, че трябва да я прочета!

 

Резултат с изображение за гневът и зората

 

Надявам се тагът да ви е харесал! 

4 thoughts on “NY Times By The Book Tag

  1. Направо не знам как успя публично да си признаеш за Стефчо, ще вървя и аз като в троновете с 1 камбанка и ще викам „SHAME, SHAME“ тагът е страхотен ще го направя при първа възможност.

    Like

Вашият коментар

