Моят Instagram профил може да намерите тук.

Моята Facebook страница може да намерите тук.

 

Здравейте! Днес се вгледах в кориците на рафта си и се замислих колко голяма разлика всъщност има между нашите корици и оригиналните. Затова реших да съпоставя няколко корици и да кажа коя е по – добра ( поне според мен ). Нека да започваме!

 1.“Пророчеството на гарвана“ – Маги Стийвотър

befunky-collage

Ъъъ, какво е това? Нашата корица е меко казано грозна пред оригиналната и по никакъв начин не би те накарала да прочетеш книгата, колкото и добра да е тя! Точка за оригинала.

2.“Гневът и зората“ – Рене Ахдие

BeFunky Collage.jpg

Тук определено точката получава българската корица! И двете са много красиви, но нашата е по – добра!

3. „Ние, лъжците“ – Е. Локхарт

BeFunky Collage.jpg

И двете корици ми допадат, определено,  но според мен оригиналната представя историята и това какво се случва в нея по – добре, затова точката отива при нея!

4. „Стъкленият трон“ – Сара Дж.  Маас

BeFunky Collage.jpg

Една от любимите ми поредици! И двете корици са добри, но сякаш нашата по – добре представя Селена като героинята, която обича да сритва задници, затова точката отива при нашата!

5. „Алена кралица“ – Виктория Айвярд

BeFunky Collage.jpg

и двете корици са много добри, наистина, но като че ли оригиналната е мааалко по – добра от нашата… затова точката отива при оригинала!

6.“Звезден полет“ – Мелиса Ландърс

BeFunky Collage.jpg

Тук, поне според мен, спор няма! Нашата корица е в пъти по – добра от оригинала, и затова съвсем спокойно давам точката на българската!

7. „Въглен в пепелта“ – Сабаа Тахир

BeFunky Collage.jpg

Дълго време се чудих коя от двете ми харесва повече, но наистина не можах да избера… тук няма победител, и двете ми харесват страшно много!

8. „Крадецът на книги“ – Маркъс Зюсак

BeFunky Collage.jpg

И двете корици са страхотни, трябва да признаем, но нашата ми харесва малко повече, въпреки че не бих отказал да имам в колекцията си и оригинала!

Победата отива при българските корици! Ще ми е интересно да видя какво мислите и вие за кориците, затова с удоволствие бих прочел коментарите ви! Всеки, който желае, може да направи този пост, а аз с голяма радост бих го прочел! 

Вашият коментар

