Моят Instagram профил може да намерите тук.

 

Моята Facebook страница може да намерите тук.

 

 

Здравейте! Днес реших да направя това предизвикателство, защото ми се стори доста интересно, надявам се на вас също да ви харесва! Правилата са прости : написал съм петнадесет заглавия на книги върху листчета, и на всеки рунд ще тегля три от тях. След като видя заглавията трябва да реша коя книга бих изгорил ( в преносен смисъл, разбира се ), коя бих пренаписал, и коя бих препрочел. Ще ми е интересно да видя това предизвикателство, изпълнено от Рали и Плами! Нека започваме!

 

1. „Игрите на глада“ – Сюзан Колинс

„Илумине“ – Ейми Кауфман и Джей Кристоф

 „Домът на мис Перигрин за чудати деца“ – Рансъм Ригс

 

BeFunky Collage.jpg

 

Ще изгоря „Домът на мис Перигрин за чудати деца“, в това съм сигурен. Другите две книги определено са едни от най – любимите ми книги… бих препрочел „Игрите на глада“, а „Илумине“ бих пренаписал – имаше части, в които не бях сигурен кой какво прави всъщност, затова бих го направил една идея по – ясно, иначе книгата е П-Е-Р-Ф-Е-К-Т-Н-А.

 

2. „Стъкленият трон“ – Сара Дж. Маас

„Двор от рози и бодли“ – Сара Дж. Маас

„Петата вълна“ – Рик Янси

 

BeFunky Collage.jpg

 

Ауч. Две книги на Сара Дж. Маас – точно това не исках да става. „Петата вълна“ ще гори, не защото е лоша, просто… Сара Дж. Маас, хора! Няма как да стане! Бих пренаписал „Двор от рози и бодли“, защото понякога нещата се случваха мааалко бавно, а „Стъкленият трон“ ще бъде препрочетена!

 

3. „Похитителят на мълнии“ – Рик Риърдън

 „Здрач“ – Стефани Майър

 „Хартиени градове“ – Джон Грийн

 

BeFunky Collage.jpg

 

Честно да си призная, бих изгорил две от тези книги. „Похитителят на мълнии“ ще бъде препрочетена, книгата е меко казано страхотна. Бих пренаписал „Хартиени градове“, за да бъде поне малко интересна, а „Здрач“ … ами ще гори.

 

4. „Гневът и зората“ – Рене Ахдие

 „Ние, лъжците“ – Е. Локхарт

 „Хари Потър и философският камък“ – Дж. К. Роулинг

 

BeFunky Collage.jpg

 

Бих препрочел „Хари Потър и философският камък“ ( кой не би всъщност?! ). „Гневът и зората“ ще бъде пренаписана, защото главите с Тарик са ми леко скучни, а „Ние, лъжците“ ще гори.. тези, които са чели книгата знаят за какво говоря.

 

5. „Часът на чудовището“ – Патрик Нес

 „13 причини защо“ – Джей Ашър

 „Сойка- присмехулка“ – Сюзан Колинс

 

BeFunky Collage.jpg

 

И трите книги харесвам много, наистина. Трудно ми е да реша какво да правя с всяка една от тях, но.. ще препрочета „Часът на чудовището“, ще пренапиша „Сойка-присмехулка“, тъй като ми беше странно как може финалът да е най – слабата част от цялата трилогия, а „13 причини защо“ ще бъде изгорена.

 

 

Е, надявам се да ви е харесало! Всеки, който иска, може да направи това предизвикателство!

 

 

2 thoughts on “ИЗГОРИ, ПРЕНАПИШИ, ПРЕПРОЧЕТИ

  1. Напълно съм съгласна с мнението ти за „Ние, лъжците“ (лично аз, след всичките хвалби,които бях чувала за нея, бях адски разочарована) и „Сойка – присмехулка“. Страхотен пост! 🙂

    Liked by 1 person

    1. Благодаря ти! „Ние, лъжците“ не беше лоша – наистина, след всички хвалби не останах особено очарован, а намекът за горенето е свързан със самото съдържание на книгата 😁 а „Сойка- присмехулка“ беше най – слабата книга от трилогията – в никакъв случай не казвам, че е лоша, напротив, просто на фона на останалите две бледнее доста 😊

      Like

Вашият коментар

