Моят Instagram профил може да намерите тук.

 

Моята Facebook страница може да намерите тук.

 

 

Здравейте! Докато си пиех горещия чай на топло вкъщи, реших, че ще е хубаво, ако споделя с вас какво съм прочел през изминалия месец и какво смятам да прочета през този! Книгите, които прочетох през октомври никак не са много, тъй като бях заринат от домашни, контролни, изпитвания и прочее, но за сметка на това всички бяха страхотни! Надявам се този вид постове да ви допада, тъй като това е първият ми такъв, и ако искате да виждате повече такива публикации от мен, споделете в коментарите!

 

1. „Гневът и зората“ – Рене Ахдие

 

IMG_20161030_141846.jpg

 

Това бе наистина една много хубава книга, написана по един невероятно красив начин. Историята определено ми допадна! Сега единствено ми остава да очаквам следващата част на български.. Ако искате да видите ревюто ми на книгата, можете да го намерите тук.

 

2. „Последният олимпиец“ – Рик Риърдън

 

IMG_20161101_175957.jpg

 

Ама много ми хареса! Това определено беше един страхотен финал на една страхотна поредица! Нямаше нито едно излишно изречение, всичко беше невероятно! Прочетох я супер бързо, въпреки че не ми се искаше да свършва, но.. Нищо де, Риърдън има още доста книжки, които ме чакат! Ревю на тази книга очаквайте много скоро!

 

3. „Ангелско нашествие“ – Сюзън Ий

 

img_20160903_150618

 

Този месец определено ми вървеше все на невероятни книги! „Ангелско нашествие“ бе едно голямо откритие за мен, наистина не очаквах да ми хареса толкова много! Всичко се развиваше толкова бързо, че просто нямах време да си поема дъх – отгръщах страница след страница, за да разбера какво ще се случи! Ревюто ми на тази книга може да намерите тук.

 

 

А сега да преминем към планираното за месец ноември :

 

1.“Алена кралица“ – Виктория Айвярд

 

IMG_20160823_173642.jpg

 

За тази книга съм чувал коренно различни мнения – половината я обожават, а другата половина я мразят – няма средно положение. Затова реших да и дам шанс този месец, за да видя към коя група ще спадна аз! ( Тайничко се надявам да ми хареса! )

 

2. „Изчезналият герой“ – Рик Риърдън

 

img_20161030_141331

 

 

Има ли някой изненадан? Не? Така си и мислех. Просто няма как – пристрастен съм към света на полубоговете и искам да знам какво ще се случи след всичко, което стана в петата книга от поредицата „Боговете на Олимп“! Никога не съм предполагал, че книгите на Рик ще ми харесат толкова – а като знам колко време ги отбягвах … благодарности на Рали тук!

 

 

Е, това е от мен! Надявам се постът да ви е харесал!

 

 

 

 

5 thoughts on “Прочетено през октомври и планирано за ноември

  1. Да внедря мнението си тук, искам да кажа, че обожавам да чета такива постове! 😀 И също така за „Алена кралица“ – аз лично изключително много харесах първата част, но за съжаление втората книга единствено впечатлява с финала си и няколко други кратки моменти. Така че мненията са наистина противоречиви, но според мен историята си струва.

    Like

Вашият коментар

