Моят Instagram профил може да намерите тук.

 

Моята Facebook страница може да намерите тук.

 

Здравейте! Днес реших да споделя с вас моите необичайни мнения за някой книги! От своя страна тагвам Айше, тъй като отсъства от дълго време от блогърското общество,  Мери, както и всеки друг, който иска да направи тага!

 

 

1.Известна книга или поредица, която не харесваш.

 

BeFunky Collage.jpg

 

Тук имам няколко отговора, които едва ли ще изненадат тези, които ме следят – „Хартиени градове“, „Домът на мис Перигрин за чудати деца“ и „Здрач“ – нито една от тези книги не успя да ме впечатли с нищо. Знам, че имат много почитатели, но аз не съм един от тях, съжалявам.

 

2. Книга или поредица, която сякаш всички мразят, но ти обичаш.

 

9789542709640.jpg

 

„Петата вълна“ – тази книга много ми допадна, не знам защо все още не съм прочел втората част. Странно, но много хора не я харесват… трудно ми е да си обясня защо.

 

 

3.Любовен триъгълник, в който главният герой не завършва с когото си искал/ двойка, която не харесваш.

 

97895427172491458117505.jpg

 

„Кралица на сенките“ – няма да кажа нищо повече, за да не спойлна някого. Чакам с нетърпение следващата част, за да разбера дали нещата ще останат така…

 

4. Популярен жанр, към който рядко посягаш.

 

Романтика – почти никога не посягам към такива книги. Не харесвам такива истории, обичам, когато има екшън, напрежение.

 

5. Известен или обичан герой, когото не харесваш.

 

Резултат с изображение за rowan throne of glass

 

Този въпрос определено ме замисли, но да речем Роуан от поредицата „Стъкленият трон“. Не успя да ме впечатли както е успял да впечатли всички останали.

 

6.Популярен автор, когото не харесваш.

 

Резултат с изображение за john green

 

Джон Грийн – опитвал съм да чета „Къде си Аляска?“ и я затворих на двадесетата страница. „Хартиени градове“ я прочетох сякаш напук, за да мога да дам слаба оценка на книгата. Не ми харесва как пише, както и самите истории.

 

7.Известен литературен похват, който ти е омръзнал.

 

Любовните триъгълници, „избраният“, как тийнейджър е единственият човек, способен да спаси света.. няма да продължавам.

 

8.Популярна поредица, която нямаш намерение да прочетеш

 

Резултат с изображение

„Лабиринтът“ – чета навсякъде, че филмът е много по – добър от книгата, а и гледах филма доста преди да знам, че всъщност е по книга. Упс.

 

 

9. Има изказване, че “ книгата винаги е по – добра от филма“, но коя екранизация харесваш повече от книгата?

 

„Домът на мис Перигрин за чудати деца“ – филмът беше страхотен, въпреки всички промени, които бяха направени. Беше ми супер приятно, докато гледах филма, но не мога да кажа това и за времето, в което четох книгата.

 

 

Надявам се отговорите ми да са ви харесали!

 

 

 

2 thoughts on “UNPOPULAR OPINIONS BOOK TAG

Вашият коментар

