Моят Instagram профил може да намерите тук.

 

Моята Facebook страница може да намерите тук.

 

Здравейте, приятели! Не мога да повярвам – 2016-та година е към края си! Остават само няколко дни до началото на новата година, в която, надявам се, ще прочета още по – страхотни книги от тази ( а тази година прочетох много страхотни книги ) ! Реших да споделя с вас десетте книги, които са ми направили най – голямо впечатление през 2016-та. Класацията е за книги, които съм прочел през годината, а не за такива, които са излязли през нея. 

 

10. ЧЕРВЕНА КАТО КРЪВ

 

Резултат с изображение за червена като кръв

 

Тази книга ми направи огромно впечатление, именно защото дори не бях чувал за нея. Прекрасната Рада от „ЕГМОНТ“ ми предложи да ми я изпрати за ревю. Прочетох я и останах очарован. Книгата ми хареса много, наистина, и предполагам, че се дължи и на това, че нямах абсолютно никакви очаквания към нея.

 

9. ЧАСЪТ НА ЧУДОВИЩЕТО

 

Резултат с изображение за часът на чудовището

 

Тази книга ме докосна. Историята е прекрасна, ако все още не сте я прочели, го направете – обещавам, че ще ви хареса!

 

8.ВЕРОВЕЩИЦА

 

 

Резултат с изображение за веровещица

 

Тази книга е  У-Н-И-К-А-Л-Н-А! Историята е страхотна, но все пак е първа книга от поредицата – запознаваме се с герои, обстановка, свят, затова я слагам и на осма позиция…. но ако авторката е развила историята по начина, по който заслужава, то догодина продължението ще бъде в топ 3!

 

7. ГНЕВЪТ И ЗОРАТА

 

Резултат с изображение за гневът и зората

 

Нещо доста нетипично за мен. Неочаквано се оказа приятна изненада, чието продължение очаквам с огромно нетърпение!

 

6. АНГЕЛСКО НАШЕСТВИЕ

 

Резултат с изображение за ангелско нашествие

 

Ангели, страх, приключения, напрежение – какво повече да иска човек?! Не знам защо все още не съм се докопал до втората част…

 

5. ИЛУМИНЕ

 

Резултат с изображение за илумине

 

О, обичам тази книга. Първо, защото историята е страхотна, второ, защото оформлението е невероятно, и трето – вижте тази корица!

 

4. ПЪРСИ ДЖАКСЪН И БОГОВЕТЕ НА ОЛИМП

 

 

 

През тази година се запознах с история, която отбягвах дълго време. Притежавах първата книга от страшно дълго, но бях сигурен, че няма да ми хареса.. грешка! Обожавам поредицата за Пърси, и с огромно удоволствие ще прочета всички останали книги, които авторът е написал и ще пише!

 

3. ДВОР ОТ МЪГЛА И ЯРОСТ

 

Резултат с изображение за двор от мъгла и ярост

 

Предполагам, в момента ме мислите за луд – как може тази книга да е на трето място?! Ами, имам си оправдание. Обожавам книгата, наистина, но харесвам историята за Селена маааалко повече, затова и реших, че „Стъкленият трон“ ще бъде една позиция пред поредицата за Фейра.

 

2. КРАЛИЦА НА СЕНКИТЕ

 

Резултат с изображение за кралица на сенките

 

Не можете да си представите с какво нетърпение очаквам петата книга! Щом излезе, повярвайте ми, ще бъде в ръцете ми … веднага.

 

1. ХАРИ ПОТЪР И ОРДЕНЪТ НА ФЕНИКСА

 

Резултат с изображение за хари потър и орденът на феникса

 

Не мисля, че има нужда да обяснявам нещо – това е Хари Потър, хора! Знам, недопустимо е, че чета книгите чак сега, но грешката съвсем скоро ще бъде поправена! Бях чел първите три преди много време, но тази година реших да дам старт отначало, затова се потопих в историята наново, и я продължавам! Обожавам Дж. К. Роулинг!

 

 

Това са моите топ 10 книги за тази година! Реших да не пиша много за всяка една от тях, тъй като за всички имам ревю, което, ако ме следите, сте прочели.. е, за Хари нямам, но не мисля, че има нужда – няма човек, който да не е чувал това име! Кои са вашите любими книги за отиващата си 2016-та година? Напишете ми в коментарите! 

 

Вашият коментар

