Моят Instagram профил може да намерите тук.

 

Моята Facebook страница може да намерите тук.

 

 

Здравейте, приятели! Като за началото на новата година реших да споделя с вас книгите, които, лично за мен, трябва да бъдат адаптирани. Това не е таг, но ми е интересно кои са книгите, които Айше иска да види на големия екран, затова я „тагвам“, както и всеки друг, който има желание да направи такъв тип пост – много ще се радвам да го видя!

 

1. „Веровещица“ – Сюзан Денард

 

img_20161124_111914

 

Прочел съм първата книга от поредицата, но определено успя да ме завладее. Всички тези описания, мисли на героите, създаваха у мен усещането, че се наслаждавам на един филм. Въпреки това обаче, знаейки, че ще има още книги, за мен е по – добре книгите да бъдат превърнати в сериал, който ще гледам с огромно удоволствие !

 

2. „Гневът и зората“ – Рене Ахдие

 

img_20161030_141846

 

При „Гневът и зората“ е същото – авторката пише толкова увлекателно и приятно, и имах чувството, че в главата ми се прожектира филм. От тази книга ще стане страхотен филм! Силно се надявам също, че и втората част от поредицата ще бъде издадена!

 

3.“Илумине“ – Ейми Кауфман и Джей Кристоф

 

b22dcbc2-7dca-40cb-865a-db05be655bc4

 

Тази книга е толкова прекрасна, че дори не мога да го опиша – само тези, които са я чели знаят за какво говоря! Самият начин, по който е поднесена книгата, създава такова невероятно чувство, а представям си, ако един ден отида на кино, за да гледам филма по книгата – ще бъде невероятно удоволствие!

 

4.“Краля демон“ – Синда Уилямс Чайма

 

img_8339

 

Това е последната книга, която прочетох през 2016 година, и много ми хареса! Самата атмосфера, която авторката е създала, е просто невероятна, а ако някой ден видим и сериал по тези книги, ще бъда на седмото небе!

 

5. „Двор от рози и бодли“ – Сара Дж. Маас

 

IMG_0777.PNG

 

Има ли нужда да коментирам? Искам тези книги да бъдат адаптирани, независимо дали ще бъдат превърнати във филми или сериал.. искам! С огромно нетърпение очаквам да видя как ще изглежда „Стъкленият трон“ като сериал – ако дори е наполовина добър, колкото са и книгите, то тогава ще бъда доволен!

 

6. „Ангелско нашествие“ – Сюзън Ий

 

img_20160903_150618

 

Една от най – големите изненади за мен през 2016 година – не очаквах, че тази книга е тооолкова добра! За мен ще бъде истинска наслада, ако отида в киносалона, държейки пуканки, да гледам филмовата адаптация на „Ангелско нашествие“ !

 

А кои са книгите, които вие искате да видите адаптирани? Очаквам вашите коментари и постове!

 

Надявам се постът ми да ви е харесал!

 

2 thoughts on “КНИГИ, КОИТО ТРЯБВА ДА СЕ ПРЕВЪРНАТ ВЪВ ФИЛМИ/ СЕРИАЛИ

Вашият коментар

