Моят Instagram профил може да намерите тук.

 

Моята Facebook страница може да намерите тук.

 

Здравейте, приятели! Днес реших да споделя с вас книгите, които притежавам – знам, че този тип пост е странен за блог, но мисля, че ще ми се получи.. вие ще кажете дали е така! 😀 Книги с удебелен шрифт са книгите, които съм прочел, а останалите са тези, които не съм.. ( срам – колко от притежаваните ми книги все още не съм прочел! ). Нека да започваме!

img_1187

 

Това е първият ми рафт. На него са:

 

  1. Краля демон

  2. Въглен в пепелта

  3. Кралицата на Тиърлинг

  4. Град от кости

  5. Град от пепел

  6. Лейди Полунощ ( не знам защо реших, че е добра идея да имам тази книга преди да съм прочел каквото и да е от Касандра, но.. )

  7. Играч първи, приготви се

  8. 13 причини защо

  9. Здрач

  10. Тъмна дарба

  11. Ние, лъжците

  12. Петата вълна

  13. Безкрайното море

  14. Хартиени градове

  15. Всеки ден

  16. Вестители

  17. Червена като кръв

  18. Дивергенти

  19. Веровещица

  20. Двор от рози и бодли

  21. Двор от мъгла и ярост ( няма я на снимката, защото не е в мен в момента)

  22. Стъкленият трон

  23. Среднощна корона

  24. Огнената наследница

  25. Кралица на сенките ( и съвсем скоро „Империя от бури“ ! )

img_1188

 

  1. Аркадия

  2. Червен изгрев

  3. Златен син

  4. Илумине

  5. Аз още броя дните

  6. Алена кралица

  7. Стъкленият меч

  8. Гневът и зората

  9. Завръщането

  10. Звезден полет

  11. Игрите на глада

  12. Възпламеняване

  13. Сойка- присмехулка

  14. Ангелско нашествие

  15. Легендата

  16. Феноменът

  17. Героят

  18. Книга за духовете

  19. Виждащият камък

  20. Тайната на Лусинда

  21. Желязното дърво

  22. Яростта на Мулгарат

img_1189

  1. Игра на тронове

  2. Светлината, която не виждаме

  3. Домът на мис Перигрин за чудати деца

  4. Градът на гладните

  5. Часът на чудовището

  6. Крадецът на книги

  7. Томичукалата

  8. Талисманът

  9. Ясновидците

  10. Бъдеще

  11. Летни дни и летни нощи

  12. Изчезналият герой

  13. Синът на Нептун

  14. Знакът на Атина

  15. Похитителят на мълнии

  16. Морето на чудовищата

  17. Проклятието на титана 

  18. Битката за лабиринта 

  19. Последният олимпиец

И последно, но не на последно място:

facetune

Хари Потър, разбира се! Имам всички книги от поредицата ( „Нечистокръвният принц“ липсва, тъй като в момента я чета ), освен „Фантастичните животни и къде да ги намерим“, „Куидичът през вековете“ и „Приказките на Барда Бийдъл“ – да се надяваме, че скоро ще се сдобия и с тях!

Ужас! Сега като погледнах, доста от книгите, които имам, все още не са прочетени… тази година се стягам, та да видим до къде ще стигна 😀

Надявам се този пост да ви е харесал! Коя е книгата, която все още не съм прочел, а според вас трябва? Оставете ми коментар!

3 thoughts on “BOOKSHELF TOUR

  1. Получило се е супер. Харесва ми какви книги имаш и как си ги подредил. Завиждам и, че имаш някои, които аз още не съм си взела. Изглежда, че доста читатели имаме много книги, които не сме прочели.

    Liked by 1 person

    1. Благодаря ти! Определено – трудно е да се сдържиш да не си купиш някоя красива книга, въпреки че знаеш, че ще стои на рафта ти дълго, докато решиш да я прочетеш 😀

      Liked by 1 person

Вашият коментар

