Моят Instagram профил може да намерите тук.

Моята Facebook страница може да намерите тук.

 

Здравейте, приятели! Това е таг, който измислих ( заедно с Айше – благодаря за помощта! ). Надявам се да ви хареса! Тагвам Криси, Плами, Симона, Айше, както и всеки друг, който има желание да направи този таг! 

 

1. Герои от две различни книги, които биха били страхотна двойка

 

Не знам защо, но първите герои, които изникват в ума ми, са Пърси и Хърмаяни – според мен те двамата ще бъдат страхотна двойка! Пърси е супер забавен, щур, а Хърмаяни е толкова умна, уравновесена – перфектен баланс! 😀 

 

2. Вземи броя букви от името си, и напиши книгата, която отговаря на техния брой върху рафта. Прочел ли си тази книга? Ако да, какво мислиш за нея?

 

Моето име е Мартин – 6 букви. Шестата книга на рафта ми е „Град от пепел“ – все още не съм започнал поредицата. 

 

3. Три любими поредици – защо ти харесват? Защо ги препоръчваш?

 

Без да се замисля – „Хари Потър“, „Стъкленият трон“ и“Двор от рози и бодли“ – не мисля, че има нужда да обяснявам защо харесвам и препоръчвам „Хари Потър“ – всеки четящ знае колко невероятни книги са това. Останалите две поредици харесвам заради интересните истории, напрежение, както и начинът на писане – Сара Дж. Маас е една от любимите ми авторки, която тази година ще завърши и двете си поредици..

 

4. Най – добрата книга, която прочете през изминалата година

 

Не мога да избера само една – „Илумине“, „Стъкленият трон“, „Двор от рози и бодли“, „Хари Потър“ са може би книгите, направили ми най – огромно впечатление през изминалата година и смятам, че всеки, който все още не ги е прочел, трябва да го направи!

 

5. Автор, чиято нова книга би купил без дори да си чел резюмето

 

Иска ли питане – Сара Дж. Маас и Дж. К. Роулинг – дори няма да се замисля дали искам книгата или не, а просто ще я грабна, ще се прибера и ще я прочета.

 

6.  Любимо място за четене

 

Любимото ми място е леглото ми, естествено, до прозореца, с чаша кафе или чай. Няма друго по – прекрасно място от това за мен.

 

7. Любима книжна сцена – момент, който се е запечатал в съзнанието ти

 

Финалът на „Двор от мъгла и ярост“ – не мога да забравя последното изречение. Никога. Нямам търпение да разбера какво ще стане нататък – май месец, идвай по – бързо!

 

8. Любим книжен блогър

 

Нямам любим книжен блогър – следя много, а щом ги следя, значи ми харесват. Блогърите, на които се доверявам винаги, са Айше и Криси – обичам да чета техните постове и го правя с огромно удоволствие!

 

9. Любим книжен влогър

 

Плами и Криси – щом получа известие, че са качили клип, просто зарязвам всичко друго и гледам!

 

10. Любим книжен профил в Инстаграм

 

На този въпрос отговорите са много – просто влезте в профила ми в Инстаграм, и вижте хората, които съм последвал – това са всички, които харесвам и следя с удоволствие. Има един, който харесвам най – много – може да го откриете тук.

 

 

Е, това беше тагът! Надявам се да ви е харесал, и да, знам, някои от въпросите са ви познати, но исках да ги слея в този таг, защото според мен си подхождат! Очаквам и вашите отговори на въпросите!

 

2 thoughts on “THE BOOK COMMUNITY TAG ( ORIGINAL )

Вашият коментар

