Моят Instagram профил може да намерите тук.

Моята Facebook страница може да намерите тук.

Привет! Днес реших да споделя с вас кои са поредиците, които искам да завърша, както и тези, които нямам търпение да започна!

Първо ще започна с тези, които искам да завърша:

1.  Двор от рози и бодли

Не мисля, че има човек завършил „Двор от мъгла и ярост“, и не тръпне в очакване за третата, последна ( за съжаление ) книга от трилогията. Финалът на втората книга остави читателите си с толкова много въпроси, чиито отговори очакваме да научим много скоро. Искрено се надявам „Егмонт“ да се справят бързичко с издаването на книжката 🙂 Много исках да добавя и другата поредица на авторката – „Стъкленият трон“ – към този списък, но за съжаление шестата книга ще излезе чак през 2018-та година, защото през септември тази година ще бъде издадена историята на Каол.

IMG_1885.JPG

2. Хари Потър

Знам, че е прекалено късно, но по – добре, отколкото никога. Вече съм на шестата книга, така че съм на финалната права 🙂  Не мисля, че има какво да кажа повече за поредицата – всички знаете за какво иде реч – все пак това е Хари Потър!

IMG_2130.JPG

3. Пенрин и краят на дните

Прочетох първата книга и ми хареса страшно много! Никога не съм предполагал, че нещо подобно ще грабне интереса ми, но ето, че се случи. Подариха ми втората книга за рождения ден, а наскоро видях, че третата и последна книга ще излезе до края на този месец, така че сега е възможно най – подходящото време да подхвана „Ангелски свят“ !

img_20160903_150618

4.  Алена кралица

Да си призная честно, първата книга не успя да ме грабне – единствено последните стотина страници ме държаха под напрежение и успяха да грабнат интереса ми, и именно заради тях имам намерение да прочета и „Стъкленият меч“, за която Цвети Владимирова – авторката на „Вестители“ – ми бе написала в Goodreads, че положение с втората книга е абсолютно същото.

IMG_1928.JPG

Това са поредиците, които искам да завърша през тази година!

Сега идва ред и на тези, които искам да започна

1. Тъмна дарба

„Пасажер“ от същата авторка излезе буквално преди дни,  а аз разбира се побързах да се сдобия с нея, тъй като всички мои любими англоговорящи буктюбъри са влюбени в книгата, та просто нямаше как да не си я взема! Винаги съм имал интерес към „Тъмна дарба“, но по необясними за мен причини все още не съм започнал поредицата.. ако „Пасажер“ наистина ми хареса, определено „Тъмна дарба“ ще бъде едно от следващите ми четива!

FullSizeRender (1).jpg

2. Възмездителите

Признавам си, не съм чел нищичко от тази автор.. нищичко. Именно затова смятам да поправя тази грешка през тази година, тъй като Аши буквално е влюбена във всяка една негова книга, а интересите ни се припокриват, така че със сигурност аз също се харесам книгите му много.. изобщо има ли човек, чел книга на Сандерсън, която не е харесал? Не съм чувал за такъв.

FullSizeRender.jpg

3.  Червен изгрев

За тези книги съм слушал много, и то единствено хубави неща! Отново поредица, която Аши обожава, така че смятам да се гмурна в невероятната история възможно най – скоро!

IMG_2236.JPG

4.  Сезонът на костите

Това е поредица, която отдавна искам да прочета, тъй като на много места съм чел, че авторката е втората Джоан Роулинг, което, да си признаем, никак не е малко признание. Чувал съм много положителни неща за книгите и наистина нямам търпение да започна поредицата!

IMG_1873.JPG

5.  Вестители

Това ще е първата съвременна книга от български автор, която ще прочета. Цвети Владимирова е страхотна, така че със сигурност и книгите ще бъдат такива 🙂 Съвсем скоро излиза и втората част от поредицата – „Пазители“, така че е време да ги започна.

IMG_2235.JPG

6.  Героите на Олимп

Нямам оправдание защо все още не съм прочел поредицата.. приключих с „Пърси Джаксън и боговете на Олимп“ много бързо – книгите бяха изключително интересни и забавни, а за следващите му книги знам, че са дори по – добри! Нямам търпение да се върна към света на Пърси и неговите приятели 🙂

img_1671

7.  Легенда

Това е поредица, която си взех преди доста време, защото знам колко харесвана е от англоговрящите буктюбъри, а Плами и Криси също споделиха, че книгите са страхотни, така че наистина искам да видя за какво става въпрос и съм сигурен, че ще ми харесат!

IMG_2234.JPG

8.  Ясновидците

За тази поредица съм чувал или хубаво, или нищо, а и скоро излиза втората част от поредицата, което определено означава, че трябва да я прочета! А и самата история звучи доста зловещо и мрачно, а аз харесвам такива книги, така че със сигурност ще ми допадне много!

IMG_1308.JPG

Кои са поредиците, които вие искате да прочетете или да завършите? Напишете ми в коментарите!

Надявам се постът да ви е харесал! 🙂

Вашият коментар

