Моят Bookstagram профил може да откриете тук.

 

Моята Facebook страница може да откриете тук.

 

 

Здравейте, приятели! След дългото ми отсъствие от блога, реших да ви зарадвам с един пост, в който ще ви покажа какво се крие в мартенската COOLТИЯ! Темата е Хари Потър, и мога да кажа, че екипът на COOLТИЯ е успял да предаде цялата магия, която всички така силно обичаме!

 

FullSizeRender

 

Ето я и кутията! Нищо не загатва какво всъщност се крие в нея…

 

FullSizeRender (1)

 

Първото нещо, което виждат очите ми, са тези пет прекрасни стикера, които веднага залепих на лаптопа си.. не се сдържах!

 

FullSizeRender (2)

 

Следващото нещо, което откривам в кутията, са тези всякаквовкусови  бобчета на Бърти Бот, които всички сме искали да опитаме, въпреки че..

 

tumblr_lsyl7zfobP1qk23k5o1_500.gif

 

Идеята да сложат в кутията тези бонбончета е много оригинална, и много ми допада, със сигурност не го очаквах!

 

FullSizeRender (3)

 

Този плакат на Хари искрено ме усмихна, и ме накара да си спомня първия път, когато четох Хари, а именно преди десет години. Спомням си колко много се вълнувах, когато четох за неговата първа година в Хогуъртс! Нямам търпение да сложа плаката в рамка и да го сложа до колекцията ми от книги и джунджурийки на Хари!

 

FullSizeRender (5)

 

ЧАШАТА! Първо видях Хърмаяни, и предположих, че от другата страна отново ще бъде тя, но когато видях Рон много се зарадвах, тъй като той е може би най – любимият ми герой от цялата поредица!

 

FullSizeRender (4)

 

И ето го и последния артикул – тениската! Когато видях, че е зелена, помислих, че е на Слидерин, но след това видях, че всъщност отпред се намира знакът на училището! Влюбен съм в тази тениска и определено ще си я нося с удоволствие!

 

tumblr_ogjq1yXPug1spy1u3o1_400.gif

 

Останах очарован от кутията, и определено съм доволен от това, което намерих вътре! Ако и вие искате да си поръчате кутията, може да го направите тук – следващата тема е Avengers!

14 thoughts on “COOLТИЯ ИЛИ КАК ХОГУЪРТС ОЖИВЯ В ЕДНА КУТИЯ

  1. Как ме е яд, че не съм знаел за тази кутия до сега! Ако знаех, че има подобна кутия и то с тематика на „Хари Потър“, едва ли бих я изпуснал. За жалост, ще се наложи да се надявам да повторят тематиката скоро! Макар че съм още на шестата книга, вече съм заклет фен на поредицата на Роулинг. Едва ли има някой, който е започнал книгите и не е, но все пак.. 😀 Завиждам ти благородно за всичко, което ти се е паднало от кутията и се радвам много, че открих още един #Potterhead! Ще следя блога ти с интерес! 🙂

    Liked by 1 person

    1. Стига да имаш интерес, ще ти продам своята срещу същата сума, за която я купих (38лв за горепосочените неща – с доставката ест.). Ако знаех, че ще получа това, нямаше да си я взема. Стикери, постер (с размер А4), чаша и тениска. А да.. и бонбоните.. Може би очаквах твърде много, когато си представях поне 1 екшън фигурка (макар и малка и неоригинална). Или поне нещо, което да оправдае парите.
      Иначе идеята за кутиите е прекрасна, очакваш нещо с нетърпение и идва като коледен подарък, наистина е чудесна идея. Изпълнението ѝ в случая беше малко разочароващо (поне за мен).

      Like

  2. Искам да попитам, че ми е интересно – дали споменават откъде са взели принта за чашата? Защото това е същият принт, създаден за безплатен календар с Хари Потър, който е рисуван от блогърка, за която споделих вероятно преди около месец и половина.
    Ако не споменават това и не са поискали право на ползване, не им прави чест да използват труда на други хора.
    Но иначе – кутията не е лоша, макар че не бих дала толкова пари 🙂 Нещата в нея със сигурност са много под стойността й 😉
    ПС: И не, не съм хейтър 🙂 А изказвам мнението си като свободномислещ човек, било то и жена :Д

    Liked by 1 person

    1. Здравей, Мери! Не знам дали са споменали от къде са взели принта за чашата, но не видях някъде да е споменато..
      Иначе да, кутията е хубава, но и аз мисля, че нещата са под стойността й, но все пак хората се занимават с това нещо от съвсем скоро, така че предполагам ще променят нещата, когато добият повече популярност 😊
      Радвам се, че изрази мнение, именно заради това пиша, за да бъдат изразени различни мнения! 😁😊

      Liked by 1 person

    2. Не, нямат до сега нито в една кутия лист където да се описва кое откъде е взето! Вчера друг потребител им направи забележка именно за изобразженията на принта и чашата и коментара му беше изтрит – достатъчно показатално за мен дали са искали разрешение!

      Liked by 1 person

      1. Моят половин е въпросния човек с изтрития коментар, но той сам реши да го изтрие, тъй като го блокираха и реално хората не можеха да видят следващати му коментари. Изобщо няма да си правя труда да изказвам мнение за постъпката от тяхна страна. Недоволоството ни беше заради това, че изображението беше с толкова ниско качество, че като нищо може да си го свалиш и да си изпринтираш и сам на пиксели, дори да са платили една скромна сума за правата. Нискокачествения печат не е проблем само за тази кутия. Много съм разочарована от съдържанието. Доста е далеч от EPIC. На който му е харесала, много се радвам, искаше ми се и аз да съм от вас. За съжаление на мен ми трябва доста повече за да се впечатля и да пожелая да поръчам отново.Това не вярвам да се случи в близките месеци.
        Ще спра до тук. Надявам се Coolтия да успее да се развие и нещата вътре наистина да станат epic в бъдеще.

        Liked by 1 person

  3. Много съм разочарована от кутиите. Поръчах и за приятели и те също не бяха доволни. Размера на тениската беше огромен, щампата не беше добре направена, което си личеше дори от далеч, да не говорим за ужасният зелен цвят. Плакатът беше просто принтиран лист А4 и то с лошо качество. Чашата не беше лоша, но и наистина не беше кой знае какво. Стикерите и бонбонките бяха само хубави от цялата кутия. Стойността на нещата е доста под 30 лева, всичко изглеждаше направено на бързо и аз наистина се разочаровах, когато отворих кутията. Няма нищо общо с боксове които в САЩ, например са голям хит. Там също има артикули на различни теми подобно на вашата идея, която предполагам сте взели от там. Но просто няма място за сравнение, можеше да се направи много по-добре, но явно целта е била да се прецакат повече хора. Сигурна съм, че дори тези, които не знаят как изглеждат кутиите, които в САЩ се предлагат и са хит, също са разочаровани. Просто не се прецаквайте да си поръчате такава кутия, това е моето мнение.

    Like

    1. Съгласен съм с теб на 100% – кутията си беше пълна набутвация, както и тази за „Доктор Кой“ !!! Ние, че не можем да се сравнямва с USA си е ясно, но за Хари Потър дори и в България има много опции и варианти, за мен нещата в кутията да са максимално 20 лева, не повече, Моя съвет е всеки, който иска да я опита – поръчайте си една ако решите все пак, но да знаете, че ще получите нещо посредствено и няма да си струва парите на този етап!

      Like

      1. Няма нужда да говорим за САЩ, за да се направи готино една такава кутия не е нужно да струва 300$. Нито е нужно кой знае каква подготовка. Просто трябва да се направи готино и като за фенове. Не знам защо бяха решили че трябва да сложат неща които само на 8-9 годишни ще се харесат, като плаката например. 90%+ от купувачите са на около 20 години +/-…
        Чашата е с ултимативно тъпа щампа, качеството на щампата на тениската също е много ниско. Не е въпрос на намиране, в гугъл на първа страница има много HD изображения които могат да използват. Въпрос на мързел или на неадекватност е…
        Това което успяха да си направят е голяма анти-реклама с качеството което предлагат за цената която искат. Аз със сигурност няма да поръчвам пак в предвидимото бъдеще!

        Like

  4. Няма за какво са съжалявате. Нека не забравяме, че в България за пръв път се прави такава кутия. Няма как нещата в кутията да са по-малко от 20лв. Като човек, който от години носи само custom тениски, ще ви кажа че една тениска излиза минимум 25лв със стандартен размер щампа. Чашата също е custom made и тя не струва по-малко от 15 лв за да си я направите. Стикерите ги видях онлайн и бяха 5лв, на плаката не му давам повече от 3, а бонбоните са 7лв. Сами си сметнете колко прави това. За 30лв не очаквайте повече. Един Loot Crate в САЩ струва 80лв, което е доста солено.Coolтия определено имат подобрение в сравнение с първата кутия така че трябва да подкрепяме за да се развиват и да слагат по хубави неща вътре. Но не очаквайте цената винаги да бъде 30лв 😉

    Liked by 1 person

    1. Аз не мисля така, тениската не е оригинална и щампата не излиза повече от 10 лева+тениската, ако гледаме качеството на изработка със сигурност е направена някъде, където явно не са много добри защото наистина доста зле щамповано. Чашата може да се направи за около 5 лева има много места където ги правят и особено ако е за повече бройки на тях им е струвало много, бонбоните струват максимум 4 лева, продават се в магазините, а за плаката, той просто е принтиран на гланцирана хартия нищо повече. Не казвам, че идеята не е лоша просто не са се постарали, нещата са направени през пръсти, В САЩ е по скъпо, защото там наистина си заслужава какво взимаш и тук можеше да го направят по скъпо, но да сложат много по-хубави неща с добро качество.

      Like

Вашият коментар

