Моят Instagram профил може да намерите тук.

Моята Facebook страница може да намерите тук.

Привет! От доста дълго време отсъствам, затова реших, че е време за един таг, направен от Катрина, която е една от любимите ми буктюбърки! Искам да тагна Криси, Теми, Юли, както и всеки друг, желаещ да направи тага! 

1. The awkward first date – книгата не беше лоша, но искрата липсваше за теб

Тук отговорът ми е „Алена кралица“ на Виктория Айвярд – лично мен главната героиня ме дразнеше много през цялото време, а и като цяло не видях нищо толкова уникално в самата история; очаквах финала, но последните петдесетина страници ми допаднаха, понеже там наистина беше интересно, и може би само заради тях бих опитал да прочета втората книга.

Processed with VSCO with f2 preset

2. The cheap first date – книга, която не оправда очакванията ти

„Домът на мис Перигрин за чудати деца“ е книга, за която бях слушал страшно много, виждах я навсякъде, и шумът около нея беше огромен. Фен съм на този вид истории, и нямах търпение да се добера до книгата, за да се потопя в този „зловещ“ свят, такъв обаче, така и не открих. На моменти книгата ми беше досадна, сюжетът се развиваше бавно, и тази страховита нотка, която се очакваше, поне при мен, липсваше.

tumblr_olvy4760gm1sdaloeo1_1280.jpgИзточник

3. Well-prepared first date – книга, която е била по – добра от очакваното

Дълго време отбягвах поредицата за Пърси Джаксън, защото смятах, че няма да ми допадне, защото не бях фен на митологията.  Реших да започна първата книга, твърдо убеден, че ще я зарежа на десетата страница, но това не се случи, напротив – книгите са страхотни, забавни, митологията е преплетена по много приятен начин, и ме накара да се влюбя в нея!

img_20161030_141331

4. Hot but dumb – красива корица, не толкова добро съдържание

За този въпрос се колебах дълго, но реших да отговоря „Здрач“ – корицата наистина е красива, но книгата не ми хареса изобщо.

tumblr_ol6bowOOqM1w00ta3o1_500.jpgИзточник

5. Blind date – книга, която си започнал без да знаеш нищо за нея

„Сияние“ на Стивън Кинг – исках да прочета нещо от автора и реших да бъде тази книга, и просто си я купих, и започнах да чета, без да имам представа за какво става въпрос в нея.

tumblr_oendhrhQrz1uotw61o1_500.jpgИзточник

6. Speed dating – книга, която прочете много бързо

„Двор от мъгла и ярост“ на Сара Дж. Маас – тази книга беше уникална и не ме остави, докато не я завърших! Нямам търпение за третата книга, която излиза буквално след две седмици!

Processed with VSCO with t1 preset

7. The rebound – книга, която прочете веднага след книжен „махмурлук“, което донякъде развали удоволствието от книгата

„Краля демон“ от Синда Уилямс Чайма – тъкмо бях приключил „Хари Потър и Орденът на феникса“ и бях съсипан ( всички знаете какво се случва там ), което донякъде ми попречи при четенето на „Краля демон“ – в началото ми тръгна трудно, не исках да я чета и дълго я отлагах, но в един момент интересът ми към нея стана огромен, прочетох я бързо и се превърна в една от любимите книги за миналата година!

tumblr_oceh4hIePA1vraearo1_500.jpgИзточник

8. Overly enthusiastic date – книга, която се „престараваше“

„Хартиени градове“ – след тази книга се отказах да чета книги от Джон Грийн – цялата история ми се стори абсурдна и през цялото време авторът  се опитваше да създаде нещо интересно, лично за мен обаче, без успех.

tumblr_oho5ykBTzk1viwb74o1_500.jpgИзточник

9. The perfect first date – книга, която беше перфектна

„Империя на бури“ от Сара Дж. Маас – нямаше слаб момент в тази книга, не съм и очаквал друго – все пак това е Сара! Финалът беше покъртителен, не ми се мисли какво ще става в последната книга от поредицата, която, за съжаление, ще излезе чак следващата година 😦

8943892e-f23d-45e0-b513-951e140fa8a5

10. Humiliating first date – книга, която ми е неудобно да призная, че съм харесал/ неудобно ми е да чета на публично място

„Всичко, всичко“ от Никола Юн – по – скоро ми е странно да призная, че ми хареса, отколкото да ми е неудобно, понеже изобщо не съм фен на такъв тип истории, не обичам да ги чета, но тази книга ми допадна много, защото просто имах нужда от нещо леко след „Империя на бури“, която буквално ме съсипа.

tumblr_oo49jpvCOZ1tjbzooo1_500.pngИзточник

Е, това беше тагът! Надявам се да ви е харесал!

Вашият коментар

